08 januar 2010

Lånehunden Chili


Har igen idag fornøjelsen af at passe min venindes hund, Chili. Vi har lige været på en dejlig gåtur, ude i det kolde vejr. Nu er vi faldet om på sofaen af træthed. Chili er jo efterhånden flyttet ind her i hyblen. Hun har en del ting, som bor her fast nu. Bl.a seng, bamser og foder. Det gør det altså bare SÅ meget lettere at passe hund, når man har tingene til det. Frem for at min veninde skal slæbe tingene med frem og tilbage hver gang.
Vores ene hun-ilder, Hera, nyder også godt af at Chilis ting er her, selvom Chili ikke er her. De sidste par dage har hun kravlet op i Chilis seng og stjålet hendes griseøre, gemt det væk og siddet og slikket på det. Tror ikke helt hun forstår hvad det er, men hun hygger sig med at snaske i det.
Idag var vi også i en dyrehandel for at købe foder til tosserne herhjemme. Chili blev forkælet med godbidder, OG så faldt hun for et kødben. Og svag som jeg er, så kunne vi jo ikke gå, uden at Chili fik kødbenet med sig. Nu kostede det altså heller ikke en formue, så det blev lige en gave til Chili fra mig. Hun viser dog ikke den store interesse for det, nu da vi er kommet hjem. Men det kan være det kommer. Tosserne herhjemme skulle da også lige have lidt godbidder. (På trods af at de altså har en stor æske fyldt med diverse godbidder) - Om jeg forkæler mine dyr? JA! (Kan ikke lade være).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar