05 januar 2010

Mustang Sally

Ja, som så mange andre i juledagene, fik jeg den kedelige "fornøjelse" af at få stjålet min elskede cykel. Og så herhjemme i vores egen port! ÆV!
- Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget, så nu kan jeg med glæde byde velkommen til "Sally". Efter at have meldt episoden til politiet og kontaktet forsikringen, ja, så fik jeg næsten hele beløbet tilbage af hvad cyklen havde kostet, så det var jo slet ikke dårligt. Havde egentligt bestemt mig for at jeg skulle have en helt ny cykel, men kiggede dog alligevel forbi gul og gratis. Og godt jeg gjorde det! Der stod denne skønhed til salg til 1000,- og næsten ikke brugt. Et kup i mine øjne. Så jeg kontaktede sælger, og idag ankom min nye "gamle" cykel så. En Mustang Passion. Har valgt at kalde "hende" Sally. As in Mustang Sally ;)

Så velkommen til Sally, håber vi får mange gode år sammen.

1 kommentar: