22 januar 2010

Give aways

Alle de skønne give aways der dog findes, her i blogverdenen! - Har fået meldt mig til en del, og tænker at nu må det snart være min tur til at lave min første give away. Men hvad skal "præmien" være? Overvejer lidt nogle armbånd. Igår sad jeg og prøvede at være lidt kreativ. Det er efterhånden en del år siden jeg sidst har "leget" med perler. Men hold op hvor jeg nød at sidde og sysle med små sager igen. Jeg fik lavet en "prototype" på hvad der muligvis kommer til at være min første give away, når jeg altså får købt ind til at masseproducere. Har allerede to veninder, der ønsker sig, sådan et armbånd, så jeg må snart igang. Det viste armbånd, holder dog ikke til at gå med endnu, det blev bundet med lette knuder. Det er faktisk ret svært at binde knuder på sådan noget "fiske-snørre". Men det er super ærgeligt at det ikke kan holde endnu, da det ville være en skøn accessorie til mit outfit imorgen, hvor vi skal til 80-års fødselsdag. Øv bøv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar