14 december 2009

Så skete det!

Så skete det alligevel. - Jeg er blevet lokket ind i bloggens verden. Og hvem er den skyldige så?
Det er selvfølgelig min allerbedste veninde gennem mange år, Camilla, der syntes at jeg da skulle udforske denne verden. Grunden til hendes lokken var, at hun selv fornyeligt er trådt ind i denne virtuelle verden, hvor hun blogger om sin hverdag og sit nye liv som forælder. Og det syntes hun bare er SÅ hyggeligt! Så selvfølgelig skulle jeg da også lige se hvad det hele nu lige var for noget. For jeg må indrømme, det ER hyggeligt at læse om hendes hverdag med hendes lille familie.
Hvis i vil følge hende, så hedder hendes blog http://pyntemyntheogmor.blogspot.com/

Det bliver et hurtigt startindlæg, da klokken jo faktisk er ret mange, men jeg skulle jo baaaare lige se hvad det var for noget :)

Men jeg vil da bare lige byde velkommen til min verden. Så...

******VELKOMMEN til Lille Lisa's Univers******

Ingen kommentarer:

Send en kommentar