03 juni 2014

Når nu manden er taget i fængsel....

... for at høre god musik, så har jeg da bare nydt dagen herhjemme med Marie Sofie. Det vi nu fik sammen. For hun blev hentet kl. 15 i eftermiddags, og da vi kom hjem var hun træt med træt på. Så efter lidt leg med drengene, spiste vi tidligt og kort tid efter, var hun godt på vej i drømmeland.

Larsen er i Jylland, nærmere betegnet Horsens, for at høre og se Metallica. Heldige ham. Han og en ven kørte midt på dagen, og kommer først hjem en gang i nat. Horsens skulle vidst være helt på den anden ende, med alle de store bands de har til at spille i byen for tiden. Turen har været planlagt længe, eller i hvert fald lige siden, at vores ven, nytårsaften sagde; "Jeg har forresten to billetter til Metallica, vil du med?" Så der er de nu. Jeg er spændt på at høre, hvordan det var. Men det bliver nok først i morgen aften engang. Synes Larsen sagde han skulle møde tidligt i morgen, den stakkel - vi glæder os alle til det er ferietid. 

Jeg har ordnet lidt praktiske sager i dag, fået styr på mit CV og købt lidt ind til de kreative sysler jeg forhåbentligt kommer i gang med i morgen - nogen i husstanden fylder jo snart 1 år.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar