05 juni 2014

Mens vi venter

Juhuuu! Larsen har fået lov til at gå tidligt i dag, så han kommer hjem inden så længe, og så skal han fejres. Vi har bagt pandekager og sat flag frem til ham - og gaverne. For dem ville han vente med til han kom hjem. Lige nu er Marie Sofie gået kold, så hun tager sig lige en lur - forhåbentligt på nogle timer, så hun er i et lidt bedre humør end i formiddags og klar til at give sin far gaver. Mens jeg venter, vil jeg fortælle jer om det opkald jeg lige har fået. 

Med skrigende overtræt barn på armen, tog jeg opkaldet med hemmeligt nummer. Det var en af lederne fra det sted jeg fortalte om, hvor jeg er blevet tilknyttet afløser. Hun spurgte om jeg kunne være interesseret i at være der fast (som afløser) indtil 31. august. Øh ja tak! Især fordi de er helt med på at jeg kun kan arbejde dagvagter og kun i hverdagene. Så d. 26. juni starter en helt ny hverdag for mig - med arbejde! Med en kontrakt der hedder 37 timer om ugen. WUHU! Jeg kan næsten ikke få armene ned - tænk sig at det rent faktisk lykkedes mig, at finde et sted, der er med på den ordning. Ja, ja, det er 'kun' afløsning, men nu er det jo også det jeg allerbedst kan lide. Og ja, kun til 31. august - men det er en start, og jeg kommer ud blandt andre mennesker, voksne mennesker. Jeg GLÆDER mig allerede.


2 kommentarer: