17 juni 2014

1 års fødselsdag // Invitationer

Nu varer det ikke længe før der er en herhjemme, der fylder 1 år. Forberedelserne er så småt gået i gang. Jeg har købt lidt ind hist og pist, og skal snart have sat mig ned og have skabt mig et overblik over hvad der mangler, og om der overhovedet mangler noget. Mangler i hvert fald balloner. En børnefødselsdag uden balloner går jo altså ikke i min verden. I fredags fik jeg sendt invitationer ud, det blev nogle hurtige hjemmelavede klippe-klistre-invitationer, helt simple, men meget bedre end den sms, som Larsen synes vi bare skulle sende ud til folk. Som om jeg nogensinde kunne finde på det. I modsætning til min kære mand, så ELSKER jeg fødselsdage, og jeg vil gøre mit til, at Marie Sofie kommer til at ELSKE dem lige så meget som mig. Tag den farmand! Vi satser på en havefest, nu hvor det jo selvfølgelig bliver et fantastisk vejr i juli - og vi glæder os.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar