29 maj 2014

Mit helt eget sted.

Da vi for et års tid siden flyttede ind i lejligheden, så jeg straks muligheder for soveværelset, som også huser adgang til vores altan. Hele det første år her, har soveværelset nærmest været opbevaringsrum, hvor vi har haft en seng. Men for nogle måneder siden, begyndte det langsomt at tage form, da vi fik vores klædeskabe. Vi fik styr på det sidste 'rod' og et hjørne blev pludselig frit. 

Jeg har fra dag et, haft én eneste tanke med det hjørne, og det var, at en dag, og allerhelst hurtigst muligt, skulle jeg have mig et fint skrivebord, og gøre det hjørne til mit sted. Et sted hvor jeg kunne have mine sager. Det blev som sagt ikke til mange ændringer derinde i starten, men nu, nu har jeg fået mit helt eget spot. Hvilket også var på tide. Jeg har gået og manglet det hele barslen igennem, og havde til sidst en 'plan' der hed, at jeg skulle have styr på det, inden barslen var slut. Jeg fik bord og stol hjem i går, og lige i rette tid, for i dag, har været min sidste dag på barsel - så jeg nåede det lige. 
Bordet er et jeg fandt på den blå avis, for noget tid siden. Jeg har kredset om det længe, kigget på det hver dag - skal, skal ikke. Endte med skal, og fik stolen med også. Og jeg ELSKER det allerede!


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar