02 marts 2014

Boligdrømme // Stuen

Link til plakaten her

Vores stue mangler en del - faktisk lige så meget som soveværelset, og det ligner stadig at vi lige er flyttet ind - især efter at vi har givet vores tv-bord væk, og tv'et nu står på en skammel. Vi er egentligt ovre gylpe-perioden mht. pigebarnet, så vi kan godt tillade os at begynde at kigge efter ny sofa. Det kan jo alligevel godt tage lidt tid at blive enige om, hvilken en vi skal smide penge efter. Ja, tingene ligner og er vel egentligt også de samme, som så mange andre i blog- og instagramverdenen har, men jeg har altså også forelsket mig i dem. Der må jo være noget om det, når der er så mange der har de forskellige ting. Jeg kan dog godt love at det ikke kommer til at ligne noget fra et boligblad herhjemme. De forskellige ting er jo ikke gratis, og da slet ikke hvis man vælger at købe dem fra nye, så jeg har tit tænkt på hvornår det overhovedet blev aktuelt at vi kunne gøre lejligheden færdig - eller ja, helt færdig bliver den nok aldrig, der er jo altid ting man kan ændre på. Vi har ikke været helt så gode til at spare op, som vi gerne ville, for så har der lige været andre ting vi også godt kunne tænke os, og så er pengene gået til det. Nåh, men den anden dag fandt jeg ud af at jeg havde nogle feriekort liggende, som jeg ikke kan få brugt grundet barsel. Pengene bliver dog udbetalt, så nu ser det altså ud til at vi kan få gjort en del ved de to rum inden længe. Det bliver skønt med skønt på! Og så skal jeg altså nok få taget mig sammen til at få vist jer lejligheden, jeg har lovet det længe og nu har vi snart boet her et år - men det er nu sjovest at vise frem, når man ikke har halvfærdige rum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar