26 februar 2014

Af hjertet tak ♥

Kære medborgere i dette til tider egoistiske land.

TAK til den idiot på scooter, der absolut skulle nå over inden skiftet fra gult til rødt.

TAK for at du synes jeg så, SÅ rar ud at du skulle helt tæt på mig.

TAK for at du ikke sænkede farten, så der selvfølgelig ikke var anden udvej end at smide cyklen, med alle mine sager på. Deriblandt mine nyindkøbte glas.

TAK til de røvhuller, der bare sad inde i deres biler og kiggede surt på mig, fordi jeg stod med ladeporten i vejret og samlede glasskår op fra cykelsti og vejbane.

Især TAK til dig der holdt forrest og ikke kunne andet end kigge skiftevis op på lyskeglen der var skiftet til grøn, og ud på mig, med dine mundviger nedad.

TAK til alle jer publikummer der stod og så på imens jeg forsøgte at samle alle mine ting sammen med lynets hast, så trafikken igen kunne køre.
 
Af hjertet TAK!


UNDSKYLD til alle de cyklister og evt. bilister der har kørt over mine rester af glas, jeg nåede desværre ikke at få de helt små stykker væk, før trafikken igen gled.

♥ 

Der kan være brugt ironi på vej til det sarkastiske i dette indlæg. (!!!)

4 kommentarer:

  1. Øv for en træls oplevelse...
    /Jeanet

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Jeg er ok, tak søde Anja. Jeg kom ikke noget til, men var da noget bitter og p**** irriteret efterfølgende. :)

      Slet