14 december 2013

Bloggen har fødselsdag

For præcis 4 år siden, kl. 00.36 udgav jeg det første indlæg på Lille Lisas Univers. Dengang vidste jeg absolut intet om at blogge, jeg kendte ikke til blogverdenen som sådan, og jeg vidste egentligt heller ikke rigtigt hvad jeg ville med mit univers. Det startede ud med at handle om mig og min hverdag på godt og ondt. Der blev skrevet meget om mine dyr og hvad jeg foretog mig i løbet af dagen - og alt det er der faktisk ikke ændret særlig meget på. Jeg skriver stadig om mig og om hvad jeg finder på at lave i løbet af dagen. Indlæggene om dyrene, må jeg jo nok indse er røget lidt ud til fordel for pigebarnet - men det er vidst ganske naturligt. 

Hvad er der så sket på de 4 år?
Jeg startede som den unge sosu-hjælper Lisa, der boede sammen med sin kæreste og 4 ildere. Jeg led en del af vinterdepressioner og det påvirkede mig meget.
Nu er jeg ikke længere kæreste, nu er jeg hustru. Jeg er også mor. Jeg er nået en alder af 26 år og har (7-9-13) ikke set skyggen af depression siden 2011. Vi har sagt farvel til Lady, Gammelmanden og Hera. Vi har sagt velkommen til Alfie, og vi har set Aslan udvikle sig til en fantastisk lille fyr - en ældre en af slagsen nu. Jeg er blevet klogere på hvordan jeg vil blogge og så har jeg fået en del nye bekendtskaber gennem blogverdenen.

I dagens anledning, får i lige et fødselsdagsbillede af Møvsen - det var et vi tog og sendte til hendes farmor, på hendes fødselsdag. Selvfølgelig iført body'en som hun har fået af farmor.


4 kommentarer: