12 oktober 2013

Fødselsdagsgave

I gætter aldrig hvad jeg har fået i fødselsdagsgave af min kære kærestemand. Jeg gjorde i hvert fald ikke. Han er eddermanme snu ham Larsen, altså - hold nu op. I maj måned skrev jeg med nedadvendte mundviger dette indlæg - jeg valgte faktisk at droppe tanken om nogensinde at få dem inde for døren her. Drømmen blev hvisket ud. Og så var det bare sådan det var - vi skal jo kunne være her begge to.

Jeg taler selvfølgelig om de super skønne opbevaringsmøbler, Componibili fra Kartell - min fødselsdagsgave er to af dem med 2 rum, et til hver side af sengen - de skal nemlig bruges som sengeborde. Lige præcis som jeg har drømt om!
Som i også kan læse i indlægget fra maj, så affejede Larsen, meget pludseligt, fuldstændigt idéen om at vi skulle have dem som natborde. Der var umiddelbart intet jeg kunne gøre - så jeg valgte at give op.
Larsen derimod, var i virkeligheden ret vild med idéen om at vi skulle have dem som natborde, han synes faktisk også at de var ret fine. Men det kunne han jo ikke sige til mig, der den dag i maj. Nej, fordi han kom nemlig på den gode idé, at jeg skulle have dem i fødselsdagsgave. Og hvad er så bedre end at få fødselaren til at glemme alt om de borde og så overraske hende med det i oktober. God plan alligevel - som lykkedes med stor succes. Noget der dog ikke gik helt efter planen, var at få dem købt hjem til selve dagen, for en eller anden (læs: mig) kom jo lige på den idé at vi skulle holde fest for vores barn i november. Så Larsen køber dem hjem efter festen, for lige nu, der står den på fest for barnet - og sådan noget er jo ikke helt gratis. Men pyt - jeg er bare SUPER glad - og glæder mig til at få dem hjem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar