27 april 2013

Gud i grønne sko

Nu er jeg ikke troende, jeg tror ikke på Gud eller nogen anden, men hvis jeg gjorde, så er jeg overbevidst om at jeg mødte ham i tirsdags...

I tirsdags inviterede Larsen mig med ud på sit arbejde, efter vi havde været til forældre- og fødselsforberedelse, så jeg for en gangs skyld kunne få lidt ordenligt mad - det sker jo ikke så tit, når jeg alligevel er alene hjemme. Jeg takkede ja, og hvor er jeg glad for at jeg gjorde det! Et, jeg fik lækker mad - endda ved 'chefs tabel' - eller, fik i hvert fald en plads i køkkenet, på en højstol hvor jeg virkelig kunne sidde og trone. To, jeg blev underholdt af The Man Himself - jo, jo, manden bag Alfred & Kamilla var så sød og rar at underholde mig, imens jeg sad der og tronede. Så igen, havde jeg troet på Gud, så var det helt sikkert ham jeg mødte, i skikkelse af Brian Matzen.

Spøg til side, eller det er ikke en spøg, for jeg lovede faktisk manden, at fortælle om mit møde med GOD HIMSELF på min blog - han fandt nemlig ud af ret tidligt at jeg har en blog, sådan er det jo når man skriver om visse ting og bliver googlet, men det er kun hyggeligt. Så det er hermed gjort!

Har du lyst til at se mere til hvad ham der Gud render rundt og laver, og til at se hvor min kære kæreste arbejder, så tag et kig ind hos Alfred & Kamilla - der er så hyggeligt!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar