27 februar 2013

Flødeskum med kakao


Dagen i dag har budt på nogle skønne timers hygge med mine forældre. De tog turen herind i morges, og jeg mødtes med dem i IKEA. Der var egentligt ikke nogle af os der som sådan skulle have noget derinde, men man kan altid kigge - og på mærkværdigvis fik vi alligevel lidt med hjem hver især. Det blev også til en tur i Rosengårdcentret til osen og til frokost. Så en dejlig dag med shopping, hyggeligt samvær og flødeskum med kakao - lige en tand, eller flere, for meget flødeskum til mig. Det var skønt at være ude og at være sammen med de gamle - jeg kunne dog godt mærke at det holdt hårdt til sidst, da jeg stod og ventede på bussen. Fik da også smidt mig på sofaen, næsten samme sekund, som jeg kom ind ad døren. Men det var det hele værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar