02 august 2012

Two of those days.

I'm a bit stuck these days. Fanget i min egen lille bobbel. En bobbel af frustration, ligegyldighed og trækken på skuldrene. En bobbel hvor mine bedste venner har været sengen, min dyne og et meningsløst spil på mobilen. Egentligt ville jeg slet ikke have ytret mig om det her i universet, men nu gør jeg det alligevel. En lille update er aldrig af vejen, heller ikke selvom det ikke lige er om noget helt vildt fantastisk og positivt. Hvis nogle af jer følger mig på instagram, så ved i da at jeg er i live. Jeg føler mig bare så ugidelig for tiden, sådan rigtig øøøødddrrr... Gider absolut intet - og det burde der ikke være noget der hedder, når man burde tage sig bare en smule sammen, og være den 'voksne' man nu engang er... eller dåbsattesten siger man er. Nogle gange gad jeg godt være barn igen. Der er ingen bekymringer. Ingen store beslutninger der skal tages. Det var tider. Larsen og jeg skulle have været på roadtrip omkring Jylland i dag, for at hente en fin ny cykel til mig - men det blev ikke til noget. Grundet at vi tog de rigtige - og kedelige beslutninger om at de ekstra penge vi havde, altså skulle gå til det minus der kommer sidst på måneden, i stedet for at banke dem af på sjov og ballade nu. Ja, ja. Vi opførte os lige som ansvarlige voksne for en stund. Det sker indimellem. 

Elton John og hans "Can you feel the love tonight" kører på tv'et - bliver helt sentimental...!

Enough with the self pity - tvinges man næsten til at sige. Jeg burde altså også bare tage mig sammen, finde det gode humør og det brede smil frem og komme i gang med at leve livet - men nogle gange er det sku ikke så nemt, som nogle kan få det til at se ud. Jeg har dog en plan - og det er at gøre mit bedste! Så imorgen (eller det er jo faktisk i dag) melder jeg mig igen klar på job, tager Larsen i hånden og smutter i mosen for at chille... Det er selvfølgelig kun hvis vejret kan arte sig - ellers er det ikke sjovt. Men mon ikke det gør det? Jeg kender da i hvert fald én sød pige, som fylder hele 3 år i morgen - eller faktisk nu! My, my, time flies, when youre trying to live life. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar