30 august 2012

215.dk

 Alle billederne er venligst udlånt af 215.dk

Tarik, der står bag 215.dk har et talent - intet mindre end. Han laver de mest fantastiske billeder!
Jeg har længe fulgt 215.dk på facebook og i lang tid, har man kun kunne få fat i hans flotte billeder, ved at møde op og købe dem, der hvor han nu lige har solgt dem - bl.a på loppemarkeder i det københavnske. Men NU! - NU kan vi andre også være med, for nu er der kommet en webshop, hvor man kan købe de skønne billeder. Min all time favorite af Tariks billeder er helt klart INCA WOLF med den blå baggrund - åh hvor ville min væg og jeg blive glade, hvis jeg engang kunne komme til at eje det billede. Smukt - det er hvad det er!

Kender du ikke til Tarik og hans billeder, så vil jeg da foreslå dig at smutte ind på 215.dk og se de fantastiske billeder - og evt. like hans side på facebook, hvor han er god til at dele med os andre, hvis der sker nye ting og sager.

***Dette indlæg er IKKE sponsoreret. Jeg havde bare lyst til at dele min fascination af Tariks billeder og glæden over åbningen af webshoppen med jer.***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar