20 juli 2012

To instagram or not to instagram...

...THAT is the question!


Én ting er sikkert - hvis jeg ryger med på bølgen, så vil jeg gøre mit ypperste for at instagram er instagram og bloggen er bloggen. Har desværre været ude for at en del af de blogs jeg læser tit og ofte, er blevet til blogs der ikke rigtig blogger mere, men nærmere opdaterer os læsere med "my week in instagram" - og det synes jeg personligt er røvhamrende kedeligt. Et er at bruge rammerne fra instagrams, i de billeder man viser på bloggen. Men ligefrem kun at opdatere sin blog én gang ugentligt, og at det så kun er med billeder fra instagram... ikke lige min smag. Så kan de jo lige så godt bede folk om at følge dem på instagram. Nåh, men er der nogle af jer der kan anbefale brugen af instagram - eller er det en bølge som man ikke skal hoppe med på?

2 kommentarer:

  1. Jeg bruger instagram; jeg synes det er hyggeligt at tage billeder af hverdagens små øjeblikke. Hehe. Jeg forstår godt at du vil adskille blog og instagram - jeg prøver, men har valgt at jeg indimellem laver 'instagram moments' hvor jeg tager nogle billeder frem og viser på bloggen.
    Jeg synes det fungere fint - men jeg vil ikke bruge instagram mere end det på bloggen.

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sad faktisk og legede lidt med det i går. Men jeg kan ikke helt finde ud af det - kan det passe at hvis man uploader et billede, så er det til alles beskuelse? Fandt dog ud af at man godt kan tage billeder, uden de bliver uploadet, så ender de bare i ens egen fotomappe på telefonen, og det er jo fint nok.

      Slet