17 juli 2012

Forandring fryder


Jeg har længe ønsket at få dækket min lille tatovering på håndleddet. Den blev lavet i en god mening, jeg havde de bedste intentioner om hvad lige præcis denne tatovering skulle give mig. Det gik også godt de første par år - indtil det langsomt gik den anden vej. Den mindede mig om de forkerte ting og den gjorde mig mere og mere ked af det. Det var absolut ikke meningen med den, så derfor begyndte jeg at tænke på at få den dækket. Nu er mit ønske langt om længe blevet opfyldt - og det var smerten værd! Jeg skal dog liiiige vænne mig til at have en pæn størrelse tatovering på armen, fremfor den lille krudsedulle - men jeg ELSKER den allerede! Den er lige mig! Den er tidsløs! - og så er den LILLA!

10 kommentarer:

  1. Flot arbejde, man kan slet ikke se den gamle.

    Besluttede i weekenden at gå igang med reseach til min store ryg tattovering, fordi min 17årige søster gerne vil have sin første når hun blir 18 i efteråret. Snakken med hende tændte ilden i mig igen, so to speak :) Blir så fedt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er SÅ godt arbejde! I love it! - og tror godt jeg kan sige at jeg har fundet 'min' tatovør, det bliver jo nok næppe den sidste. Ha ha!

      Uh, dét lyder også spændende - hvad har du i tankerne?
      Jeg går også bare og venter på at min kære broder fylder 18, så skal vi nemlig også have lavet et par 'søskende-tatoveringer' - men der er lidt over et år endnu - come on tid - gå nu lige lidt stærkere.

      Slet
  2. Gud hvor er det vildt at det kan laves så fint om! flot!

    stylebyjosephine.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét er nemlig ret vildt - men det er nu nok bedre at få lavet noget, man med sikkerhed ved ikke skal fjernes igen. - og tak!

      Slet
  3. Dejligt at den blev dækket, hvis den vækkede mange dårlige minder :)
    Har en veninde som fik en dækket, men den blev ikke nær så pæn som din! Kunne selv godt tænke mig en sløjfe på håndledet, men gør det ikke pokkers ondt?!


    www.annecathrinebro.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ELSKER at det kunne lade sig gøre at dække den og så med så godt et resultat - men JO, det gør mildt sagt PISSE ondt, især det stykke tættest på selve hånden, hvor der jo intet er at stå imod med.

      Hvor er det dog ærgerligt for din veninde. Æv bæv!

      Slet
  4. Har i maaaange år leget med ideen om en fønix, og pga min mors død er den mere aktuel end ever. Brændte ud/brød totalt sammen og er nu ved at rejse mig af asken (meget poetisk :-P). Så en fønix og så på en eller anden måde nogle roser, der var hendes ynglingsblomst.

    Og tror du ik den anden (18 årige) søster os vil ha tusser nu?! Med to dages mellemrum ringede de begge og udspurte mig max. Gad godt ha set min mors fjæse, hvis hun vidste det:-P Hun var ik en kæmpe fan af tattoveringer, mildt sagt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder til at blive en fantastisk tatovering - med en stor betydning for dig.
      Er dog ked af at høre det med din mor - mindes ikke du har fortalt om det, er det sket fornyligt? Send en mail, hvis du lyster.

      Ha ha - det er da skønt at de ringer til dig, og vil høre lidt. Det bliver da spændende, i burde lave en søskendedag hvor i får lavet tats alle sammen.

      Slet
  5. Flot, flot tatovering! Jeg er næsten helt misundelig, men mine underarme er næsten fyldt op (og desuden husker jeg stadig smerten fra den sidste ;) )
    Den er virkelig fin! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, søde du. Arh, mon ikke der er plads til bare en lille sløjfe, hvis det er det du ønsker - jeg går allerede og drømmer om at skulle have lavet et halvt sleeve her på underarmen, med samme crazy farver, som sløjfen. Kunne være flot tror jeg. - Men det må blive om -35 kg. minimum. Tihi.

      Åh ja, smerten. Det gjorde saftsuseme også ondt nede ved båndene. Der er jo intet at stå imod med.

      Slet