21 maj 2012

Positive tanker

Ja, for ifølge Larsen er der ingen grund til at være så negativ som jeg har været her sidst på dagen. Sket er sket - og så er det altså bare videre i teksten. Han hentyder selvfølgelig til min opdagelse, som jeg skrev om i indlægget før dette. Manden har jo ret - men lad mig da liiige være bare lidt - okay, meget - stikhamrende tosset over det.

Anyways... 

Jeg kunne jo egentligt bare vælge at copy-paste et hvert andet indlæg, fra blogland i dag. De fleste har nemlig handlet om det samme - nemlig at sommeren er over os og at vejret er helt fantastisk i dag - og det er jo så sandt som det er skrevet. Vi har heller ikke kunne holde os fra at komme ud og nyde det gode vejr. Vi har haft tosserne med nede i haven - det varede dog ikke længe, for der var simpelthen så varmt - så ind med dem igen. Jeg fik lige bikset en skål med vand, isterninger og agurk sammen til dem, som de kunne have det lidt sjovt med - og så gik Larsen og jeg os en tur i det gode vejr. Det har bare været skønt at have fri i dag, især når vejret er så godt. Jeg må indrømme at det ikke er meget af to-do listen jeg har nået, men lidt har også ret - og jeg har jo en fridag endnu, så det skulle kunne nåes. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar