11 april 2012

Ilder + mus = ?

Vel hjemme efter en dejlig eftermiddag i godt selskab med min skønne brormand. I dag tog jeg turen til fødebyen, for vi havde nemlig en aftale hos Plan A, som er den frisør hvor brormand har været i praktik af nogle omgange. Et sted som han synes vildt godt om, og har talt om ofte - om deres måder at gøre tingene på osv. I dag mærkede jeg det så på egen krop - på eget hoved, om man vil. En klipning og retning af bryn af den søde elev - jeg kan godt se hvorfor min brormand er så fascineret af stedet. Det er en hyggelig lille salon, med cool indretning og en atmosfære, der bare oser af hygge og godt samvær - også selvom man aldrig har sat sine ben der før. Nu er jeg hjemme i hyblen igen, benene er smidt op - og jeg overvejer om det var smart at bringe "mus" med hjem - med de rovdyr vi har?
Min skønne bromand i Plan A.
"Musene" købt i Tiger til 10,-
SÅ søde og bløde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar