18 januar 2012

Stadig Alice

I går var jeg oppe på jobbet og fik en god snak med min boss - hvis alt går som det skal og som jeg forventer i mit hoved, så starter jeg så småt op på job igen lige om snart. Fingers crossed!

Ved samme lejlighed, fik jeg også en julegave, som havde ligget og ventet på mig. Den fine indpakning gemte på bogen "Stadig Alice" skrevet af Lisa Genova. Den handler om en kvinde der får Alzheimers og historien bliver fortalt fra hendes vinkel. Om hvordan hun ser på det, men med inddragelse af alle dem der er omkring hende. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med læsningen, jeg tror nemlig lige den er noget for mig - og så er det jo især spændende, når man selv kender til sygdommen og dens evne til at forandre alt hvad man før har kendt til. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar