25 januar 2012

One of those days...

Håret vil ikke som jeg...
Ansigtet ligner et krater...
Der er intet tøj der passer i dag...
Jeg føler mig som en hvalros...
Jeg har banket den samme fod ind i spisebordet 3 gange...
Det er bare en af de dage der...
... Men det DUR bare ikke! Ikke i dag, hvor det hele gerne måtte gå op i en højere enhed, når vi i aften skal ud at spise på fin restaurant - som i FIN restaurant! Som tak for Larsens gode indsats på Ti Trin Ned i uge 2, er vi inviteret ind og spise hos dem i aften, og Larsen siger at det er et fint sted, som i sådan et sted jeg aldrig har været før. Jeg mindes ikke at have spist så fint før. Min første tanke var at så var det nok ikke så smart at have det store spejlreflekskamera med... Næste tanke var... What to wear?! - Når man føler sig som en hvalros, en oppustet en af slagsen, oven i købet. Hmf!
Tror bare jeg bliver liggende her, sammen med Aslan lidt endnu - jep, Aslan som er ved at lære at det altså kan være rart at ligge i dynerne, og at de rent faktisk betyder rigtig meget for 'mor' at man ligger i mere end 5 minutter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar