14 januar 2012

De gutter der, altså...

Jeg har været tidligt oppe i dag - og spillet højt musik lige fra morgenstunden. Solen skinner og mit humør er højt i dag. Hvorfor ved jeg ikke helt, for skal tilbringe dagen alene - MEN imorgen kommer min dejlige fyr hjem. Jeg kan vidst ikke helt beskrive hvor meget jeg GLÆDER mig! Det er MEGET! Indtil da, bruger jeg tiden med et par andre gutter som har nogle fantastiske stemmer altså. Ham der Burhan G, og ja, så må jeg indrømme at jeg er røget i fælden med Rasmus Seebach også. Brød mig faktisk ikke om ham i starten, da han kom frem, men man har ét standpunkt til man tager et nyt. Basta bum. Og når jeg så har et herligt minde og tilbageblik på nytårsaften, hvor "mine egne" gutter og Rasmus Seebach er indblandet, så gør det ikke noget at sangen 'Millionær' kører på repeat. Det var lige netop det, sangen gjorde nytårsaften også - altså, kørte på repeat. Med Larsen og to af gutterne i køkkenet, der SKRÅLEDE med på sangen. H.V.E.R-E.N.E.S.T.E-G.A.N.G! Det kunne høres i hele hyblen, og vi andre morede os fantastisk meget over det. 

"Ha dig i solskin og modvind, elsker dig for den du er"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar