11 december 2011

Week-END

Weekenden er tæt på at være overstået. Den har budt på skønt besøg af min kære bror, lange gåture med hunden, tosserier med "ilder-dillerne" - og søskendetosserier. En masse usunde sager og bagning af min allerførste kransekage (lidt ujævn og skæv, men what the h...) Min bror agerede dyrepasser i går, hvor Larsen og jeg 'lige' skulle klare lørdagen med 2 styks 50 års fødselsdage. Heldigvis var der ikke så lang vej imellem festerne, så vi nåede det hele og havde en skøn eftermiddag, aften og tidlig nat med mad og hygge. Men jeg var godt nok brugt da vi endelig kom hjem, så det passede perfekt at min bror havde gået nat-tur med Chili, så vi bare kunne stile direkte efter dynerne. 
Chili havde hurtigt valgt hvor hun ville sove, nemlig i min side af sengen...
... hvilket jo så resulterede i at jeg måtte krybe i Chilis kasse.
Søskende-tosserier! (Brormand skælder nok ud, for valget af billede. Sorry!)

Ringe til kransekagen
Bundene dyppet i en gang mørk chokolade.
Det færdige resultat - min aller første kransekage. Skæv, men med charme. Der skal nok en lidt roligere hånd til næste gang.

3 kommentarer:

  1. så fiin kransekage:)
    Jeanne

    SvarSlet
  2. Brormand skælder ikke ud, nej ;)
    - Men takker for en skøn weekend ^^

    SvarSlet