03 november 2011

Green Heart ♥

Den er ankommet! Min nye telefon. Lige nu lader den, alt imens at Larsen og jeg har cleanet lejligheden på under en time - vores søde overbo kom nemlig og meddelte at der imorgen kommer en mand og kigger på vores vinduer, for at se om der kan gøres noget, så her ikke er så tisse koldt altid. Jeg ELSKER vores naboskab i denne ejendom - den er guld værd! Vi går dog alle og taler om at flytte - det er bestemt ikke på grund af naboskabet. Stod det til mig, så flyttede vi alle samme sted hen, så vi kunne forsætte med at have så fantastiske naboer. De er ubeskrivelige! Anyways, jeg glæder mig til at udforske min nye mobil med det grønne hjerte

2 kommentarer:

  1. Lise B skrev:
    Hvor lækkert, jeg bestilte også ny telefon igår og glæder mig så meget til at få den! :D
    /Lise

    SvarSlet
  2. Sorry Lise, prøvede at udgive din kommentar fra min nye mobil, men det lykkedes ikke - den forsvandt helt. Håber det er i orden, jeg har skrevet din kommentar ind :)

    Hvilken mobil har du købt?

    SvarSlet