26 oktober 2011

Oh I am so happy, and I like to sing!

Kan i huske denne skønhed? Mit 'plejebarn'. Jeg har skrevet en del om hende. Jeg fortalte her om da Chili flyttede ind hos os tilbage i april. Efter nogle måneder her hos os, flyttede hun ud til min venindes mor. Der har desværre været en masse dumme omstændigheder, der har gjort at Chili ikke har kunne komme til Cypern, ned til min gode veninde, som er hendes rette ejermand. Men her til aften har jeg fået en glædelig nyhed - det hele er gået op i en højere enhed, så nu kan Chili endelig komme ned til sit nye hjem. Det er ikke sådan at være så meget dyremenneske, som jeg nu engang er. Jeg sad med tårer i øjnene, da jeg fik beskeden. Mine tanker har virkelig kredset om Chili og også min veninde for den sags skyld. Nu venter vi bare på datoen, men én ting er sikkert, Chili skal genforenes med sin mor efter 7 måneder væk fra hinanden. HALLELUJA!

2 kommentarer: