31 oktober 2011

Mandag

Se nu lige her hva - du kender nok til Cow Parade-køerne - men se så lige hvad jeg kom forbi i dag. En kæmpe farverig ELEFANT a.k.a Elephant Parade. Ih hvor var de søde at se på! Der var især en lille elefant, der sad på sin bagdel - den var dekoreret med de fineste sukkersøde ting. Cupcakes, bolsjer osv. Ihhh altså!

"Say no to racism" - 4 små lakker for 30 kr. i H&M. De er lidt lysere, lidt mere pastelagtige, end billedet viser. Damn you dårlig belysning! Glæder mig til at afprøve dem.

Projekt "Surdej" er sat i gang. Denne surdej, skal 'lige' stå i 2-3 dage, før jeg kan bruge den. Men inden ugen er omme, skulle jeg gerne have afprøvet projekt "Bag dit eget surdejs-rugbrød" - jeg er spændt!

Ellers er min mandag gået med en voldsom slimhoste, støvsuge bananfluer, lappe cykler (okay, jeg gav op inden jeg var nået halvvejs, så ret skal være ret, Larsen lappede cykler) og en osetur i byen med Larsen.

2 kommentarer:

  1. Elsker elefant parade! Havde det ik været for alle turisterne, ville jeg ha taget på en elefant-skattejagt, da de stod spredt ud over hele KBH i sommers :)

    SvarSlet
  2. Elefant-skattejagt?! Der er vidst noget der er gået min næse forbi!

    SvarSlet