02 oktober 2011

Kærlighed ♥

For længe siden rodede jeg rundt i en flyttekasse, som vi har stående hos svigerfar. Jeg havde fuldstændig glemt at den stod der, så det var lidt spændende at finde ud af at den rent faktisk indeholdt en masse gamle sager fra de første år, Larsen og jeg var sammen. Bl.a var der et digt, som Larsen skrev til mig da vi havde været sammen nogle måneder. Ja, det er jo en evighed siden, men det varmer stadig lige så meget, at læse det. Digtet tog jeg med mig hjem, og havde en plan om at finde en fin ramme at putte det i, og få det hængt op. I går fandt jeg så rammen - en grøn ramme fra rice til 30 kr. Da jeg ville hænge rammen op, ytrede Larsen sig om, at han ikke syntes at det skulle hænge til offentligt skue for vores gæster. Jeg blev faktisk lidt irriteret over ikke at måtte hænge noget op, der betød meget for mig. Det var lige indtil han sagde, at det jo var en personlig ting fra ham til mig og at det behøvede andre ikke at se. Endnu engang tog han mig med storm, selvfølgelig har han ret. Nu står rammen med digtet på min tøjhylde, så kan jeg se på det hver eneste dag, men uden at det er til skue for andre. (Da vi jo har lange gardiner for vores tøjhylder.) Perfekt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar