29 oktober 2011

Home alone part 2.

Iiiiih hvor var den bare fantastisk sød og hyggelig, den Wall-E der. "Waaall-EEEE" - "EEEVVVAAAAA" Åh altså. SÅ sød! Tog mig selv i at sidde her, ganske alene og skraldgrine indimellem, dog afbrudt af et par enkelte vredesudbrud over de fulde kro-gæster der snakkede højt uden for vinduet. Jeg mener... Hallo.. Jeg sidder lige og ser tegnefilm! Jeg fik smagt på Larsens lækre dessert, hold nu op den var god og tung! Spiste kun meget lidt, der var simpelthen ikke plads til mere - men nu var det også en pænt stor levn der var tilbage. Så nu sidder jeg her med lidt ondt i maven, oveni alt det andet elendighed. Det må snart vende, tror i ikke? Jeg har også fået brugt noget tid på at ordne negle - det er dælme længe siden jeg har haft neglelak på. Det er helt rart at være lidt feminin igen - denne gang med en lys lilla. I feel pretty - oh so pretty! Jeg sidder her og tænker i gaver, fødselsdagsgaven til bonusfar er netop lige ordnet i samarbejde med min kære brormand. Nu sidder jeg så og tænker over, hvad jeg skal finde på til på tirsdag, hvor Larsen og jeg kan fejre 9 fantastiske år sammen. Crazy ikke?! -  men DEJLIGT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar