28 oktober 2011

Fordel # 2

... eller ulempe # 1 kunne man også kalde det. Det kommer helt an på hvordan man ser det. Larsen står i køkkenet, det har han gjort siden han kom ind ad døren kl. 16.15 - kun afbrudt af 2 gange, hvor han har måtte op og handle ekstra ind. Han laver desserter i massevis. Imorgen skal han til noget gammel klasse-tamtam, hvor de hver især skal have noget mad med. Jeg håber virkelig de sætter pris på hans kunstner i køkkenet, for han knokler godt nok. Nu er kl. omkring 20.30 og jeg har stort set ikke set ham - nu skal det også lige siges at jeg er beordret under dynen på det groveste. Ikke nok med den dårlige arm, som egentligt var ved at være i orden, men besluttede sig for at være til besvær igen, SÅ er jeg også blevet hårdt ramt af influenza. Så imens jeg holder mig under dynen, og prøver at svede sygdommen ud, så kan i da lige få et kig på, hvad det egentligt er at Larsen er i gang med. Billedet her er fra hans første 'foodstyling'-time, hvor hans gruppe fik en god portion ros for deres anretning. Det er denne dessert Larsen vil forkæle sine gamle klassekammerater med imorgen. Noget chokomousse med 'crumbling'.

1 kommentar: