13 oktober 2011

Det der med opdateringer...

... på iPhonen vel at mærke. Det hænger mig langt ud af halsen. Min bror var her i går, han var helt ekstatisk over den nye update "ios 5" - i dag, da Larsen kom hjem, bad jeg så om hjælp til at få opdateret bæstet. Nu har den så ligget med et stik i enden, i 3-4 timer og den er LANGT om længe færdig. Der er kommet nogle nye fine tiltag - yay for det. MEN hvad der ikke er, er alle mine apps. Telefonen er lige så tom, som hvis jeg lige havde købt den - arg, det passer så ikke helt. Min musik og mine billeder er der. Men alle de andre apps - og jeg havde MANGE, er væk. Den gør det hver eneste gang, til trods for at vi sidder og læser alt igennem flere gange, for at finde ud af hvad det kan skyldtes. Nu ved jeg da hvad jeg skal bruge aftenen og nok også noget af imorgen på. Blaaah - savner de gode gamle dage lidt. Ingen opdateringer, ingen fancy smancy dikkedarer. I de gode gamle dage havde jeg en god solid, grå samsung E330 - det er uden tvivl den bedste telefon jeg nogensinde har haft. Da den gik i stykker, begyndte mit 'helvede' med at finde den rette mobil for mig - det har resulteret i ALT for mange forskellige mobiler, til alt for mange penge, indtil jeg for et par år siden købte en iPhone. Den er nu ikke fejlfri den iPhone der - jeg har fået ny 3 gange i forbindelse med reparationer, og der er udsigt til at den skal sendes ind igen - den kan nemlig ikke gå på lydløs. Blaaah - samsung E330 kom tilbage til mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar