10 oktober 2011

"Hans dag"

Startede kl. 05.25 da alarmen ringede. Er du sunshine det er tidligt! Selv vores natdyr var trætte! Han klarede morgenen med et varmt bad og en kop kaffe - så skal jeg lige love for at han var frisk! Jeg formåede da at stå ud af sengen sammen med ham, dog lidt senere end 05.25(!) En ny dag venter - et nyt kapitel starter for ham i dag. Det er i dag at han starter på skole i Valby. Jeg har sommerfugle i maven på hans vegne - han havde ingen, var hans svar da jeg spurgte. Jeg er spændt på at høre om hans første dag. Hvad skal min dag så gå med? Indtil jeg finder ud af det, så hopper jeg liiige ned under dynen igen... Det er jo monster tidligt... Og jeg har trods alt fri i dag... Bare lige nogle timer endnu... ZzzzZ....


Ja ja, jeg ved godt der står 'Lonely ladies' - men det er da sådan en jeg må eje, når Larsen vælger at forlade mig så tidligt hver morgen. Smart opfindelse altså!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar