16 september 2011

I aften går det løs!

Da min kære veninde havde fødselsdag i august, sendte jeg hende et homemade gavekort - oftest giver vi hinanden en tøsemiddag i fødselsdagsgave når vi ses - denne gang ændrede jeg lidt på den tradition. Denne gang har jeg inviteret hende ind til FredagsRock i Tivoli, hvor vi skal ind og have en fortræffelig aften i selskab med L.O.C - og en hulens masse andre mennesker. Jeg allierede mig med hendes far og bonusmor, så der var styr på pasning af lillepigen, inden jeg inviterede - og så fik jeg dem til at tage billeder af hende, da hun åbnede min gave, når jeg ikke selv kunne være der. En kuvert med gavekortet og en hel pose konfetti. Hun havde dog luret den, så den blev åbnet med forsigtighed. I aften går det så løs - gavekortet skal indløses! Jeg GLÆDER mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar