02 juni 2011

Idéforladt - hjælp søges!

Den kære Larsen fylder år på søndag - 25 år, for at være helt præcis. Egentligt burde han jo have en ordenlig omgang kanel, da han ikke er gift endnu (af hvad jeg ved. ha ha) Spøg til side - jeg er simpelthen helt tom og blank, hvad angår en gave til ham. Min konto står desværre i et alt for stort minus, så det der med at købe noget - det er ikke en mulighed. Derudover har han ingen ønsker, og har det faktisk helt fint med at jeg ingen gave kan give ham, når vi har rod i økonomien. Han har aldrig været den, der mente at hans fødselsdag var helt vildt spændende og skulle fejres osv. 

Men hvad skal jeg gøre? Skal jeg bare gøre som han siger, og lade være at give ham noget? Eller skal jeg finde på noget, som ikke koster noget? HJÆLP! 

Forslag kan sendes til min mail, da jeg ikke er helt sikker på om Larsen kunne finde på at læse med. Adressen finder du under KONTAKT.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar