19 maj 2011

Imorgen sker det...

Imorgen bliver mine super lækre og skønne blå stiletter taget i brug - DOG ikke til det de faktisk er købt til - nemlig som mit 'something blue' til når jeg engang skulle blive Fru Larsen.
Imorgen skal vi til konfirmation og jeg har besluttet mig for at tage dem i brug der, da jeg virkelig godt kunne bruge nogle nye stiletter til lige den dag - penge er der ingen af for tiden - så det var skønt at komme i tanke om at jeg jo rent faktisk havde et par splinternye stiletter stående på hylden. (de var endda stadig pakket i kassen) Jeg har ellers LÆNGE sagt at de absolut ikke skulle i brug, før den dag jeg siger ja til Larsen - men de udsigter kan vi kigge meget langt efter lige pt. Så hvorfor ikke bare bruge dem - hvem ved, når det engang kommer til at ske, så kan de både være mit 'something blue' og noget gammelt.

1 kommentar:

  1. Nemlig....... Tit gemmer man ting og der går ALT for lang tid inden dagen kommer hvor de skulle bruges!!! Wow nød virkelig billederne fra den sidste konfirmation. Det ser bare ud til at have været hyggeligt. Er du lige blevet skrap til at maske i Photoshop eller hvad. Alle dine billeder i sidelinien og nok også det af stilletterne er skønne. Tak for awarden sæde♥

    SvarSlet