06 maj 2011

Dur ikke!

I dette øjeblik er det omtalte Forårsmarked skudt i gang, her i byen - alle de kreative blogdamer er væltet til Odense med alle deres hjemmelavet syslerier, bare for at os knap så kreative kan få del i det, hvis man ønsker det. Jeg havde en plan - planen gik ud på at min skønne veninde skulle komme til Odense i denne weekend, vi skulle bruge weekenden på marked, boksning og tøsehygge - sådan blev det desværre ikke. Jeg havde en ny plan - jeg ville selv tage til markedet, endda som en af de første, bare for at få en goodiebag og sende den som en overraskelse, til min kære veninde (som nok var mere spændt på markedet end mig, for at være ærlig) - sådan bliver det heller ikke. Jeg får heller ikke set den længe ventede boksekamp, hvor Nielsen får tæv. Så alle mine oprindelige planer for denne weekend, bliver faktisk ikke til noget - på nær en konfirmation på søndag. I stedet må jeg nyde af de gratis goder - og det kan jeg heldigvis gøre imorgen hvor der er gratis musik på Flakhaven. Min bror kommer ind til os, sammen med sin kæreste, og så tager vi alle op og hører god musik og nyder det gode vejr. De overnatter til søndag, hvor de så ser lidt efter alle vores firbenede venner, imens Larsen og jeg skal til konfirmation hos hans søde kusine - vi glæder os rigtig meget til at fejre hende og se hele familien igen - det skal nok blive en skøn dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar