21 april 2011

Påske og nyt design!


Det er for alvor påske - og jeg kan love jer for, at der bliver hygget igennem i det gode selskab jeg er i. I dag har vi været til påskefrokost hos min venindes fantastiske familie - det var bare SÅ hyggeligt! Også selvom det var første gang at jeg mødte de fleste af dem - vi nød en masse god mad og kom omkring temmelig en del sjove samtaleemner. Nu er vi hjemme igen - pyntemynthen er puttet for længst og vi ligger nu på hver vores sofa med dyner, blogland og Lille Per.

Og tjek så så lige det überfede nye design, som min kære veninde har været kreativ med! Hun fik frie hænder i aftes til at tulle rundt på min blog og lave ændringer. Vi aftalte at jeg ikke måtte se noget, før hun sagde til - ordet 'til' lød og jeg ELSKER mit nye design!

Hvad synes du?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar