04 marts 2011

Lidt til den sødeste tand!

Den anden aften fik jeg alvorlige cravings efter noget sødt. Jeg fandt min gamle kogebog frem, og fandt 'opskriften' på denne søde sag.
250 gram frosne bær, 1/4 piskefløde og 2 spsk sukker - bærene moses, sukker blandes med bær, fløden piskes til skum, og det hele blandes forsigtigt. Mmmmm opskriften på lidt til den allersødeste tand. Jeg har faktisk ikke spist noget sødt siden, så man må sige den har gjort sit job. Jeg tænker den ville være lækker med nogle knuste makroner, og lidt friske bær. Mmmm - det må afprøves næste gang.





2 kommentarer:

  1. Årh NAM! Må jeg sgu prøve en dag :-D

    Har lige smidt billeder af mine tusser, på min nye blog (som du finder under min profil). Just in case ;-P

    SvarSlet
  2. Jeg lavede lige én i den lidt sundere version... absolut også dessertpotentiale... Ud med fløde, ind med fromage frais! :-)

    SvarSlet