17 december 2010

Tik tik tik...

Som tiden dog går - både siden jeg sidst har været herinde, men også generelt. Det varer ikke længe før vi skal til at huske at skrive 2011 i stedet for 2010. Lige nu kan jeg godt tænke tilbage på året og tænke... Hvad har det bragt med sig? - Larsen friede først på året, en skøn ting jeg altid vil huske. Arbejdsmæssigt synes jeg ikke det har ført det vilde med sig. Jeg startede året med at være sygemeldt med depression, kom tilbage på job - nok for hurtigt, sagde derefter mit job op, gik ledig lidt, fik nyt spændende job - men desværre var det kun et sommervikariat, sygemeldt med en arbejdsskade, raskmeldt og derefter har jeg været ledig siden. Så på det punkt har det ikke været det mest spændende år. DOG har jeg her sidst på året haft mine praktikker, som har gjort at jeg nu, med sikkerhed ved, hvilken vej jeg vil gå videre i mit liv. Starten af 2011 kommer til at gå med en intens søgning efter en elevplads, så jeg kan komme i gang med uddannelsen - hvor jeg dog inderligt håber at det vil lykkedes at få en elevplads. Næste år byder forhåbentligt på et job, en elevplads og (fingers crossed) et bryllup. - Vi har lige for tiden, absolut intet at sparer op af, til bryllup, da vi begge går ledige, så jeg håber inderligt at det hele vender, så vi kan få os den bryllupsfest, vi begge ønsker. Det ville være så kedeligt, at skulle aflyse, især når vi nu har styr på det hele - men det kun er pengene der mangler. Føj hvor kan jeg blive irriteret over penge nogle gange!
Tidsrøveren på det seneste, har været min praktik. Den har budt på en masse, og jeg har virkelig haft mulighed for at bruge hænderne og lære faget på egen hånd. Det er et fedt job! - i hvert fald set fra mine øjne. På tirsdag er det slut, for good. Det er sidste dag, i min sidste mulige praktik. ØV! - men jeg har bestemt fået det ud af det, som jeg søgte, og mere til. Onsdag er det igen tilbage på min 'gamle' pind, i aktiveringen, hvor jeg igen skal søge og søge og søge. Jeg har søgt lidt imens jeg har været i praktik, men hold op hvor er det svært, der er jo intet her sidst på året. Så for min skyld måtte det gerne blive 2011 nu, og helst i går. Det kan for pokker da kun bringe noget godt med sig, når man har haft et lidt kedeligt og uheldigt år. Så kære julemand, hvis du virkelig findes, så er mit højeste ønske at der meget snart er et job til mig - og også til min kære kæreste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar