19 december 2010

Julemarked og selvforkælelse.

4. søndag i advent bød på endnu et julemarked i Odense City. Denne gang på Flakhaven, ved rådhuset. Det var ikke det helt store marked, som f.eks. H.C Andersens julemarked, men der var da lidt at kigge på. Boder med godt til ganen, var dem der var flest af, og så nogle boder med unika-varer ind imellem. Jeg fik muligheden for at forkæle mig selv lidt, så det gjorde jeg da. Jeg fandt et par lækre læderhandsker til den nette sum af 85,- Egentligt havde jeg ønsket mig et par handsker af kæresten, i julegave, men jeg vidste bare at slog jeg ikke til nu, ville jeg ikke få dem. Desuden har kæresten endnu ikke gjort sine gaveindkøb, så jeg kan nu slette det ønske fra listen. Jeg fik også købt mig et the-æg og lidt kvædethe, som jeg skal nyde i aften.

Julemarked på Flakhaven.




Granpyntet rådhus


Et par glade og dygtige jule-sangere på gaden.

Da jeg drog hjem, kunne man rigtig se de varme lys i gågaden.

Min selvforkælelse. The, brændte mandler og lækre læderhandsker.

1 kommentar: