17 august 2010

SUCCES!

Krykkerne er (forhåbentligt) røget for GOOD nu! - Og det blev i dag 'fejret' med en bytur sammen med Kommende husbond. Vi gik faktisk rundt i maange timer - og ja, jeg måtte halte lidt - og ja, jeg kan også godt mærke at jeg nok har gået for meget. Vi havde et par ting der skulle nås, i en lækker lækker nøddebiks for at købe 'sund slik' og så skulle vi finde gaver til alle dem vi kender, som fylder år de kommende dage. - OG min hemmelige mission var jo så at komme i så mange butikker som muligt, for har alligevel ikke været ude i næsten 4 uger. (Jo, en strøgtur med min veninde i lørdags, men ellers ikke) Det var bare rigtig hyggeligt. Vi spiste frokost og gik så ellers bare rundt. Og der røg da også lidt med hjem. Vi var bl.a i Magasin, hvor vi fik købt en gave - som også blev pakket ind. Og den var da fin, meeeeen... IKKE lige min smag.

Lidt for 'hvidt på sort'...

... derfor pakkede jeg den om.
Disse søde armbånd pryder nu mit håndled. Det er Hjerteforeningens støttearmbånd, de koster 30,- stk. og halvdelen af pengene går ubeskåret til Hjerteforeningen.

I dag var også dagen hvor jeg fik mere end jeg bad om. Jeg har fået brev om at jeg får udbetalt sygedagpenge med tilbagevirkende kraft, og det er slet ikke tosset! Lad os bare sige at opsparingen til bryllup, får et mindre spark i den rigtige retning. Derudover fik jeg en pakke fra UK, det var mit yderst girly girl-cover, der var ankommet. Dvs. det er faktisk nr. 2, for det første jeg modtog, passede ikke iPhonen! - Det revnede i alle hjørnerne. Jeg gjorde dem opmærksomme på problemet, og har nu fået tilsendt et nyt cover.

"Diamonds are a girls best friend"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar