08 august 2010

Når en alt-muligt-bager, bager...

... så kan det se sådan her ud.

Pirogger med 2 slags fyld (skinke, porrer, gulerod, bacon, oregano og en smule revet ost / spinat, løg, feta, muskatnød)

Cookies med ekstra chokolade. (I mit fine "arvestykke")

Æblekage

Farverig buket + en pose twist, som min dejlige veninde kom forbi med.

Min skønne bror, er på besøg i weekenden. Han er en travl ung mand, så det er med at udnytte når han har tid til at komme. Og så er det jo altså dejligt med besøg, når jeg stadig går hjemme på krykker. I dag stod der bagning på programmet. Efter 5 timer i køkkenet, med gang i ovnen, kom Chili og hendes mor på et lynvisit, for at hente de godter jeg havde til dem. Jeg havde skrevet til min veninde at jeg havde lidt til hende, efter hun i går havde efterspurgt pirogger med spinat/feta-fyld. Så det skulle hun selvfølgelig have i dag, sammen med nogle af de andre + nogle cookies. Jeg skulle selvfølgelig ikke have noget for det, men hun var af en anden mening, og jeg må indrømme at det er nu dejligt at få blomster. De pryder nu mit spisebord, som jeg fik tilbage i går. Søndag står den på REN afslapning - vi skal højst ud og lune de pirogger som vi bagte i dag. Det er nemlig til aftensmaden i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar