19 august 2010

Minus: en tand // Plus: Bryllupskage.

Jeg er træt i hovedet - og i det ene ben. Men sikke en dejlig dag! Gammelmanden har været ved Dr. Dyr og fået revet en tand ud i dag. Men han klarede det perfekt. Samtidig har jeg haft besøg af en veninde, som jeg ikke har set læææænge. Det var bare rigtig dejligt at se hende igen. Dagen er gået med hygge, snak, snak og mere snak. Og især en ting snakkede vi meget om. Og det var bryllupskagen til vores bryllup næste år. Det er nemlig min søde veninde der har tilbudt os at lave kagen til os, som en bryllupsgave. Det takkede vi bestemt ikke nej til. Så i dag, er det mere eller mindre kommet på plads hvordan den skal se ud. Og næsten også hvad den skal indeholde, det der blev foreslået lød i hvert fald rigtig lækkert. Måske man skulle bede om en lille smagsprøve, så vi kunne være helt sikker på at det skal være den. Tihi. Jeg synes det er en enormt flot gave at give. Sådan en kage, kan hurtig komme op i en pæn pris. Så jeg er yderst taknemmelig for at det kan blive en gave - og stadig blive som vi ønsker det. Det er også blevet til lidt shopping i dag. En lækker cardigan, en simpel top, et par fine lilla converse-wannabe og et fint akryl smykkeskrin. Billeder er der ingen af endnu. De må komme i morgen. Altså efter min anden tøse-dag. Imorgen skal jeg mødes med en anden skøn veninde, vi skal spise frokost sammen og fejre vores 1 års dag. Og hygge hygge hygge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar