29 august 2010

Min søndag





Billedet afspejler egentligt min søndag meget godt. Den er trist og grå. Ikke udenfor, for der er en smuk blå skyfri himmel, men herinde... Jeg er sløv, dvask, sløj og alt hvad det indebærer. I ved, den der følelse af at man er ved at blive syg - og så alligevel ikke. Der var heldigvis ingen planer i kalenderen i dag. Derfor har jeg indtaget sofaen, med min dyne og holder se-en-masse-film-dag. Fredag på vej hjem fra kaffedate, lånte jeg denne stak film, og det var jo så heldigt nok, når jeg lige skulle have sådan en off-dag. Jeg håber håber HÅBER ikke at jeg skal til at være syg.
Rigtig god søndag derude bag skærmen.

- Lisa (som ligger begravet langt nede under dynen)

2 kommentarer:

  1. Hvad syntes du om Food Inc.?

    SvarSlet
  2. Eeehmm... faktisk en god dokumentar - fyldt med virkelig forfærdelig og klam info. Efter jeg har set den, tænker jeg: Godt man ikke bor i USA. - det næste jeg tænker er, mon der er nogen der kunne finde på at lave sådan en i DK. Jeg håber da ikke at vi har de samme 'standarder' herhjemme, som i USA.

    SvarSlet