04 juli 2010

SUCCES!

Jeg er ekstreeeeemt træt, men på den fede måde, efter en fantastisk god og skøn weekend, i selskab med den dejligste veninde. Vi har været på stranden HELE weekenden, kun afbrudt at to besøg på Ryans for at se fodbold. Og nej, normalt interesserer det mig ikke det store, men jeg tog med for hyggens skyld. Og sørme så, om jeg ikke blev grebet af stemningen.
Stranden indtog jeg i går, med en smule frygt, og et lag tøj, uden på det nyindkøbte (sol)badetøj.
Der gik også lidt tid, før jeg langsomt smed lidt. Men pludselig var den der ikke mere. Frygten altså, for jeg lå nemlig, KUN iført min bikini, og slikkede sol. Modet blev større, for det endte også med, at jeg gik med min veninde i vandet. Succes! Hele vejen rundt. Så vi skulle selvfølgelig afsted igen i dag. Solen lod dog vente på sig, en del længere i dag. Men det var lige så hyggeligt. Med mig i bikini og ude at bade. Jubiii. Mon det kræver lige så meget tilvænning, næste gang jeg skal på stranden? Det må tiden vise. Jeg kunne godt skrive et laaangt indlæg, om alle de sjove og mystiske mennesker, vi har mødt på vores vej, her i weekenden - og alle de sjove oplevelser. Men jeg er simpelthen for træt. Så nu vil jeg gå til ro, sammen med mine kære små. Kommende husbond er stadig på Sjælland, men kommer hjem imorgen. Det vil jeg glæde mig til. Det er nemlig rigtig kedeligt at sove alene, hvis man spørger mig.

Kerteminde Strand. Aaaahhhhh.

De her, blev der indtaget en stor mængde af på Ryans. I LIKE!
Vi magtede nemlig ikke lige alkohol i den varme.

1 kommentar:

  1. ihh, hvor hyggeligt :D:D
    -mig og nogle veninder ville også på stranden den anden dag, men det blev desværre aflyst da vi ikke havde nogle og køre os (;
    -Meeen, hvis du en dag havde lyst og havde fri, vil jeg MEGET gerne på stranden :P

    SvarSlet