24 juli 2010

Min helt egen pusher.

Krykke-pusher altså. Ingen i hele kommunen, kunne hjælpe mig med at få et par krykker, så jeg kunne komme rundt, uden alt for stor overbelastning på foden. Så jeg beklagede min nød, på facebook selvfølgelig, hvor ellers. Og lige pludselig er der en kommentar. "Har du brug for krykker, så har jeg nogle ekstra, og jeg skal til Fyn imorgen" (noget i den stil) - Aftaler kom i hus og i går, kunne Kommende husbond køre mig til havnen i Faaborg, hvor jeg mødtes med en af min 'pushers' udsendte. (Okay, det var faktisk min venindes mor, der havde ekstra krykker, og det var så min venindes mormor, som skulle til Faaborg, som jeg mødtes med. - men det lød da meget godt. ;) )
Med sig havde 'den udsendte' en fin gave fra min veninde, med et kort med en dejlig god bedring-hilsen. Jeg fik det LÆKRESTE tørklæde, hvor jeg dog allerede ELSKER det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar