17 juni 2010

Hvor blev hun af...

... hende den rare rengøringsdame, der indtog mine drømme i nat - og lovede at hun ville få styr på hele hytten i dag. Har i set hende? Hun ser ca. sådan her ud...


Nåh, trods et par timers ventetid, så kom hun ikke, så jeg måtte jo selv tage tørnen. Solen kom heller ikke, så jeg kunne jo lige så godt bruge min fridag på noget fornuftigt. Og det blev rengøring. Musik for åbne vinduer, mig der skråler med, og så ellers i gang med at få ryddet op, støvet af, støvsuget (HVOR jeg dog elsker min nye støvsuger!) og vasket gulv. Og en masse andre kedelige ting. Men hvor er det dog rart, når man er færdig. Hvilken tilfredsstillelse. - Og minsandten om solen ikke valgte at skinne ind i vores rene hjem, lige som jeg var færdig. Wonderful!
Aftensmaden idag, består af rester fra igår. En super lækker, hjemmelavet lasagne, der bare lige skal varmes i ovnen. Så resten af dagen, kan roligt gå med rendyrket afslapning. Skønt med skønt på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar