28 juni 2010

Deep sleep...

ZzzzZzzZzzzzZzzzz... ... ... Jeg er en smule træt. For at sige det mildt.
Idag var min 6. arbejdsdag, og det kunne mærkes. Da det var fyraften, kørte jeg direkte ned til Lunte-drengen, og fik givet ham lidt kærlighed. Så meget at det faktisk resulterede i at vi begge faldt i søvn på sofaen. En meget dyb søvn faktisk. Vågnede pludselig ved at Lunte hoppede ned på gulvet. Og derfra, var jeg helt konfus. Fik ordnet det jeg skulle, og satte mig så på cyklen for at køre hjem. Tror ikke jeg var helt vågen på turen hjem. Men hjem kom jeg da. Her til aften har Kommende husbond og jeg siddet ude i vores lille gård og snakket og nydt det varme vejr. Hvor var det dog hyggeligt, at sidde og kun se og høre hinanden. Ingen computer eller noget fjernsyn der lige tager ens opmærksomhed. Skønt. Sidst på ugen rejser Kommende husbond til København i nogle dage, så skal jeg være alene hjemme. Jeg tror det er rigtig sundt for os, at være væk fra hinanden lidt. Så vi kan komme til at savne hinanden. Det kører jo desværre lidt på 'rutinerne' for tiden. Dagene skal jeg bruge for mig selv, skal dog også være sammen med en rigtig god veninde og forhåbentligt bliver det til en Girls Nigth Out i weekenden. Fingers crossed.
Imorgen har jeg fri, og den tiltrængte fridag skal bruges på besøg hos Lunte og så kommer min kære bror på besøg i et par dage. Han skal låne mit kamera sommeren over, da han skal ud på en masse ture, og gerne vil have billeder fra det hele. Så selvfølgelig skal han have lov til at låne det. Min kære moder, krævede dog at jeg skrev regler ned på en seddel, han kunne få med. Så det må jeg jo gøre. Men jeg tænker, min bror er snart 15, han burde da efterhånden være, bare lidt ansvarsbevidst. Det kan jo så komme an på en prøve. Nu skal resten af aftenen bare nyyyydes i selskab med min lille familie herhjemme. Er virkelig glad for at jeg ikke skal tidligt op imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar