04 maj 2010

Tandlæge, brudekjoler ... og FISK!

Sikke en dag idag. Startede med en tur til tandlægen, hvor 2. og sidste rodbehandling stod for skud. DONE! Endnu en gang til bravour, hvis jeg selv (- og tandlægen) skal sige det. Da jeg havde ligget med gabet åbent i godt og vel 1½ time, fik jeg lov at forlade stolen. Da jeg kom ned for at betale, sad min dejlige veninde og ventede på mig. Hun havde en overraskelse til mig, en overraskelse som pigerne i skranken åbenbart kendte til. - Det gjorde mig RET så nysgerrig! Hvad var det lige der var planlagt? Overraskelsen var, at min dejlige veninde, allerede havde bestil tid til at jeg skulle prøve brudekjoler. WAUW! Først kæmpe glæde, derefter ærgelse over at jeg ikke havde taget lidt pænere undertøj på, nåh pyt. Jeg fik prøvet nogle super smukke kjoler, men de var bare ikke mig. Det var lidt for stort, pyntet og marengs-agtige. Som min veninde sagde, det er kjolen der kommer med dig, ikke omvendt. Der var dog én kjole, som bare var fantastisk. En smuk og enkel kjole, der bare var ... fantastisk. Oplevelsen af at stå i en brudekjole var med blandede følelser. Det var både sjovt og fascinerende. Og lærerigt. Samtidig havde jeg dog en del smerter efter tandlægebesøget, så må indrømme at jeg ikke kunne nyde det fuldt ud. Men inspiration, det fik jeg i hvert fald. Og jeg ser allerede frem til næste gang vi skal ud at prøve kjoler. Eller jeg skal, søde skønne dejlige veninde måtte IKKE prøve, medmindre hun havde en dato for bryllup. Lidt kedeligt, kunne ellers have været sjovt. Efterfølgende tog vi en hurtig strøgtur i gågaden, og fik os en hot ice. (Læs: Et krus varm kakao, med softice + drys ovenpå) Jeg var utrolig plaget af smerter, så jeg har ikke været den mest fantastiske veninde idag. Daten sluttede kort efter, og jeg tog hjem for at slappe af. Posten havde været her i mellemtiden. Der lå en lille pakke, og en seddel på en pakke på posthuset. Så jeg ved da hvad jeg skal imorgen. Den lille pakke, indeholdt en super lækker pung, som jeg har scoret på Trendsales. Jeg har en mani med pengepunge... Jeg ELSKER dem! Ligesom med tasker... Heh. Fik ellers en super lækker pung af en af mine skønne veninder, men den kan bare ikke lukke, med alle de småmønter jeg altid render rundt med (Læs: NEJ, jeg er ikke rig) Nu har jeg fundet den anden her, af mærket Dixie, fik den til 50,- pp. Så det synes jeg var helt fair. Hvad pakken på posthuset indeholder, må guderne vide. Der stod ingen afsender på sedlen. Jeg har både bestilt ZUMBA-dvd'er, købt rice skeer + tørklæde på TS og så har jeg også vundet en give away, så det bliver spændende, hvad der er i.
Aftenen er gået med ekstreme smerter, men nægter at tage piller, før det er lige ved at tage livet af mig. Fik dog en lang lur. Aftensmaden idag har stået på laks i sølvpapirslommer, med rodfrugter og en masse andet godt. Og så en grøn salat til. Men jeg kunne simpelthen ikke tygge de rodfrugter, selvom de var fint tilberedt. Så jeg har guffet laks i mig, det smeltede jo næsten på tungen. Det skal lige siges at vi ALDRIG har spist fisk herhjemme, men i takt med at vi vil spise lidt mere varieret, så kan vi altså ikke undgå fisken. Jeg synes det smagte superb. Kommende husbond, var dog ikke helt vild med det. Men det blev afprøvet, og vi fik også mad idag. Der har været mange input i dag, også en del, som jeg ikke vil skrive her.
Jeg havde håbet at smerterne havde fortaget sig, så jeg kunne melde mig til en dagvagt imorgen, men lige nu ser udsigterne bare rigtig dårlige ud. Øv bøv!

2 kommentarer:

  1. Dixie er et godt mærke.. min pung er også fra det mærke :D
    Meget syndt at det gør så ondt i tænderne.. men så er det da gjordt....:D
    glæder mig til at ses :D

    SvarSlet
  2. Jeg synes også det er S**** synd for mig, at jeg har de smerter omkring tænderne. Det er egentligt ikke selve tanden, mere omkring. ØV!
    Jamen, vi fik jo lige stablet en date på benene, så vi ses jo på onsdag :)Det glæder jeg mig til.

    SvarSlet