01 maj 2010

1. Maj og K.Æ.R.L.I.G.H.E.D !

I dag er det 1. Maj. For nogle betyder det at sidde på en græsplæne og drikke sig i hegnet, hele dagen, for andre betyder det taler, sang og politik.
For mig betyder ingen af de overstående ting, noget som helst i dag.
Jeg har aldrig været til 1. Maj- arrangement, det interesserer mig ikke. Synes mere og mere at det hele bare er en undskyldning for at komme ud og drikke - og med god samvittighed allerede kan starte med en bajer som morgenmad.
Nåh, det er jo faktisk ikke det indlægget skal handle om.
1. Maj er herhjemme en månedsdag - i dag er det præcis 90 måneder siden Kommende husbond og jeg kyssede for aller første gang, og vi har været sammen lige siden. Skønt med skønt på!
Vi havde egentligt besluttet os for at skulle fejre dagen med en god middag osv. herhjemme. Men skæbnen ville at Kommende husbond skulle til Aalborg idag, for at dele most ud til iForm-kvindeløbet, og kommer først meget sent hjem. Øv bøv. Jeg har valgt at melde mig til en vagt i nat, og er allerede blevet ringet op, så det er jo dejligt :) Imorgen skal herren være her i Odense og dele most ud, så det er da lidt mere overskueligt.
Jeg skal spise brunch med min kære lillebror inden længe, og så bliver det nok til en lille tur oppe i byen. Det bliver super hyggeligt.

Billedet er taget til vores galla på efterskolen, en 4-5 dage efter vi begyndte at være sammen.

3 kommentarer:

  1. Det billed er simpelthen bare så fantastisk :D
    Og tillykke med de 90 måneder :D

    SvarSlet
  2. Man kunne efterlade en kommentar om Jonas' hår, men det vil jeg undlade! :-D
    Tillykke tillykke

    SvarSlet